fbpx

Kampanie Google AdWords

Czyli najskuteczniejsza reklama w sieci.

Google Adwords
Google jest wszędzie

Monopolista Google

O tym jak wszechobecna w naszym życiu jest firma z Mountain View wie chyba każdy. Najbardziej znana ze swojej przełomowej wyszukiwarki google.com. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z tego, że Google towarzyszy nam codziennie, chociażby przy korzystaniu z telefonów komórkowych z systemem Android. Jest wszędzie i to dzięki nim dokonujemy większości wyborów w naszym życiu, bo nawet jeżeli nie kupiliśmy nic bezpośrednio z reklam umieszczanych przez tą gigantyczną korporację, to “widzieliśmy coś takiego w internecie”. Google jest monopolistą na rynku, bo ilu z nas wyszukuje coś na drugich w kolejności wielkich przeglądarkach, Yahoo i Bing?

Bez pojawienia się w ich wyszukiwarce, w internetowym marketingu nie zaistniejemy nigdy. Google większą cześć swoich kosmicznych zysków uzyskuje z reklam oferowanym firmom.  Ich reklamy są dosłownie wszędzie w internecie. Można pomyśleć: prosta sprawa, kupię reklamę i będę na samym szczycie w wyszukiwarce. Nic bardziej mylnego, najpierw musimy wiedzieć jaki typ kampanii nas interesuje.  Google ofertuje 6 podstawowych typów.

Google Adwords

Typy kampanii Google AdWords

Tylko sieć wyszukiwania

Podstawowy typ reklamy w Google. Można to nazwać wykupionym wysokim miejscem wyszukiwarce.

Ten typ kampanii jest bardzo dobry, ze względu na możliwość określenia odbiorców, do których chcesz skierować swoje usługi.

Tylko sieć reklamowa

Google płaci twórcom stron za umieszczanie reklam na swoich stronach, ale to temat na zupełnie oddzielny artykuł. Wszystkie banery, które widzimy na różnych stronach z reklamami banków, sklepów itp, jest to sieć reklamowa Google.

Kampania ta jest zalecana dla większych graczy, których marka jest już rozpoznawalna na rynku.

Sieć wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową

Jest to połączenie dwóch poprzednich kampanii.

Nie zalecam tego rozwiązania, ze względu na jedno targetowanie dwóch typów reklam.

Produktowa

Idealna do reklamy sklepu internetowego i powiązanych z nim produktów.

Wideo typu Instream

Przerywniki filmowe na YouTube, animowane banery, reklamy przed filmami na YouTube. Są to bardzo potężne narzędzia, ale też bardzo drogie. Zdecydowanienajbardziej efektywna kampania jeżeli chodzi o zwiększenie rozpoznawalności marki.

Uniwersalne kampanie promujące aplikacje

Stosunkowy nowy typ kampanii, pozwalający rozszerzyć zasięg naszej aplikacji android w sklepie play.

Kampanie Google AdWords.

Jesteśmy tu dla Ciebie.

Adres

Białystok

663 320 665

adam@itaplus.pl

Follow Us

Loading...
Facebook Messenger for Wordpress
Share This